Oldalak

2012. május 2., szerda

Elhivatott és ötletes tanárok

Nem reklámnak szánom, pedig érdemes lenne rá. Pedagógiai gyakorlatunk keretében, egy budapesti középiskolában jártunk, ahol az oktatás végén a vezető tanár bemutatott nekünk egy szinte teljesen saját fejlesztésű -"filléres" alkatrészekből felépített-, digitális táblát. A megoldás lényege, hogy bármely tiszta falfelületre kivetíthető az oktatási anyag, és ott végezhetőek a táblaműveletek. Miközben a kiváló kolléga lelkes bemutatóját figyeltem, azon gondolkodtam, hogy lám megint ékes példáját láthatjuk egyrészt a tanári elhivatottságnak, másrészt a mérnöki leleményességnek és harmadrészt pedig a nagyszerű magyar mentalitásnak, miszerint meglehetősen mostoha körülmények között is /alulfinanszírozottság stb./ képesek vagyunk a rendszert üzemeltetni. Ez pedig tényleg nem lehetséges másként, mint a nagyszerű kollégák önzetlen segítségével. A példa szerintem követendő, én gratulálok hozzá. Érdeklődés esetén szívesen megadom a remek kolléga elérhetőségét.
                                                                                                                               furlaj    

1 megjegyzés:

  1. Egyetértek én is ott voltam.
    (Csak nehogy problémát okozzon, hogy kapásból kakaóbiztos a rendszer.)

    VálaszTörlés