Oldalak

2012. május 7., hétfő

Akasztják a hóhért?

Bagesz62: Eltelt ismét egy év című bejegyzése kapcsán jutott eszembe, hogy ez az egy év nekünk is eltelt. Vagyis ami inkább aggasztó, hogy az utóbbi félév is eltelt. Na mi is következik ebből? Bizony bizony nyakunkon a vizsgaidőszak. Gondolom nem vagyok egyedül azzal kis problémával, hogy az évközi jegyek megszerzéséhez szükséges beadandó feladatokkal még szinte sehol sem tartok. A vizsgákra való felkészülés lehetősége pedig olyan távol van, hogy beszélni sem érdemes róla. Én személy szerint azt sem tudom mihez kapjak, mivel kezdjem? Kemény harcra készülök, komoly erőforrásokat kell mozgósítanom. Gyomrom egy csomóban, idegeim pattanásig feszülnek, tenyerem izzad és a héten még egy oktatástechnológia ZH-t is túl kell élnem. Ismerős a helyzet másnak is? Amennyiben igen, akkor most itt álljunk meg egy pillanatra és gondoljunk bele azon fiatalok helyzetébe, akik néhány órája vettek részt életük egyik fontos eseményén a ballagásukon. Bizony ők is vizsgáikra készülnek és vannak közöttük nem is kevesen akik hasonlóan éreznek mint én /mi/. Gondolom vannak közöttünk akik a fiatalok vizsgáin részt vesznek. Kérem őket segítsék a srácokat egy-egy jó szóval, bátorítással és minden legális eszközzel. Magamról tudom, hogy ez milyen sokat jelent "harci helyzetben", meg aztán gondoljátok végig, lehet, hogy ez jó ómen. Tehát "harcra fel, győzni kell". Most aztán megnyugtattam mindenkit, ugye. Sok sikert mindnyájunknak a felkészüléshez és a vizsgáinkhoz.
                                                                                                                                    furlaj

2 megjegyzés:

  1. Kedves furlaj!
    Tapasztalatom szerint mi, tanárok nagyon bele tudjuk magunkat élni a vizsgázó diákok helyébe! A diákok mellett ilyenkor mi is vizsgázunk, megmérettetük, hogyan sikerült felkészíteni őket a vizsgára.
    A felelésnél, vizsgán kétféle hozzáállás szerint lehet feleltetni meglátásom szerint: vagy arra vagyunk kíváncsiak, ki mit nem tud, vagy arra, hogy miben járatos a felelő. Évközben inkább az első módszer a jellemzőbb, mert ezzel tudjuk feltárni a hiányosságokat, több és alaposabb tanulásra késztetni a diákokat. Az érettségi- és a szakmai vizsgán inkább a második módszer a jellemző, arra vagyunk kíváncsiak önállóan mit tudnak előadni az adott témából.
    Vizsgázók, fel a fejjel, egy csónakban evezünk!

    VálaszTörlés
  2. Mindenkinek jósok evezőt és az evezéshez sok sikert, és erőt kívánok.

    Cs.F.

    VálaszTörlés