Oldalak

2012. május 3., csütörtök

Divattervző rendszer

A Koppermann nevű cég, kifejlesztett egy (szeintem) nagyon jó elektronikus divattervező softvert. Az egész softver több részből áll, melyeket külön-külön lehet megvásárolni, így elég csak a számunkra fontos részt megvenni. Ezek közül az egyik a Tex-Design Classic, melyben egy modelltervező program segít modellrajzot, logókat, alapanyagokat tervezni és egy kattintásra cserélhetővé teszi ezeket, így nagyban segíti és gyorsítja a tervezési folyamatot. A Tex-Line modulban előre beépített kis-alkatrészek találhatók, így azok kiszerkesztésével egyáltalán nem kell foglalkozni, ezzel pedig nagyon megkönnyíti a szerkesztést, valamint jó ötleteket is adhat. Ez a két -számomra- legvonzóbb modul, de még találhatun kötés-minta tervező, 3D-s ajánlatkészítő, felfektetést segítő modulokat is.
A program árát ugyan nem találtam meg a web-oldalon, valamint csak "hivatalos" hozzászólásokat, de az ajánlat és a leírás alapján érdemes lehet utánanézni. Akár iskolában bemutatni érdekességképp, illetve
 A jövő címszó alatt.
A link, ha valakinek felkeltette az érdeklődését:
 http://optitex.presto.hu/index.php?lang=hu&page=hir&spage=reszletek&id=41

1 megjegyzés:

  1. Szia! Hallottam már én is a programról, de nem néztem még utána. Köszi, hogy a helyembe hoztad!
    Az ember igazán ilyenkor sír és nevet is egyszerre. Nevet, értékel, hogy mi mindent lehet már géppel megoldani, ez az emberi elme bravúrja, és egyben kétségbe is esik, hisz, ha a gép már mindent tud, akkor mire a szaktudás! Veszélyes gyönyörűségek ezek! Azért köszi, még egyszer!
    Kozár Gabi

    VálaszTörlés