Oldalak

2013. május 13., hétfő

Gitártanulás online 3

Végül a végső tapasztalatokat szeretném összegezni. Az első lecke után kicsit nehézkesen érkezett a többi link. Ahogy a fórumhozzászólásokból kitűnt többen jártak ezzel így. Ezt ellensúlyozandó András, a gitároktató a hozzászólásokhoz belinkelte a következő linkeket, így, aki gyorsabban halad, elérheti a soron-következő feladatokat ambíciójának megfelelően. Egyébként a márkanévhez természetesen facebook oldal is tartozik, melyben további segítő tanácsokhoz is hozzá lehet jutni. Összességében állíthatom, hogy a kurzus remek kedvcsináló. Ám én annak ellenére, hogy az ajánlott többszörösét gyakoroltam, ez sajnos kevésnek bizonyult, hogy a két kezemet összehangoltan tudjam használni. A 10. lecke után kaptam egy 11. üzenetet, amiben a folytatás lehetőségéről van szó. Ez egy DVD-s tanfolyam fél évre. természetesen mindenféle marketing fogással tudatja, hogy akár közel egy minimálbérbe is kerülhetne egy féléves oktatást, viszont most ezt megrendelhetem kevesebb, mint három mozijegy árából. (konkrét árakat nem szeretnék itt megírni.) Bár nagyon élveztem a hangszerrel való ismerkedést, ezt az anyagot nem vásároltam meg annak ellenére, hogy talán megéri. Pár héttel később nem vettem már a kezembe a gitárt, ez csak mostanában, fél évvel később kezd hiányozni. Készülök új lendülettel belevetni magam a gyakorlásba, talán a DVD lesz az út, amit választok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése