Oldalak

2013. május 7., kedd

A könyv lapozható, papírra nyomtatott formája - 4/1. rész




"Kiment a divatból?"

Könnyűipari mérnök vagyok. Nyomdaipari szakon végeztem, ahol nyomdaipari formakészítést valamint kiadói ismereteket tanultam. A főiskola előtt nyomdaipari szakközépiskolába jártam.
Amilyen régre vissza tudok emlékezni, úgy tudom mindig is szerettem a könyveket. Ha van előző élet, akkor szerintem, már a születésem előtt is könyvekkel foglalkoztam valamilyen formában. :-)
A főiskola elvégzése után több mint tíz évig dolgoztam egy nyomda kereskedelmi- gyártáselőkészítési osztályán. Közben másodállásban tanítottam kiadványszerkesztőknek a tipográfia tantárgyat.
Nyugodt szívvel állíthatom, hogy nem csak szeretem a könyveket, hanem elkötelezett híve vagyok a könyv papírra nyomtatott, lapozható formájának!

Folyt. köv. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése