Oldalak

2013. május 12., vasárnap

Fél siker


Na, ezt sem lehetett egyszerűen megúszni! Megrajzoltam, kifűrészeltem, megfestettem, mindezt kamera előtt! A barátnőm volt az operatőr és csak egy hibát követett el. A legnagyobbat (amire külön figyelmeztettek is minket): álló formátum készült. Sebaj, majd fekve nézzük! ( Ugye nem kell mondanom, hogy szőke… meg: madarat tolláról, embert barátjáról.) 

Kicsit visszakanyarodnék a baglyom születéséhez: eredetileg egy plakátra készült . Amilyen jó lett Uhu, olyan csapnivaló a plakát. De most, életemben először nem hagytam annyiban, és nem fizettem a profi segítségért, hanem elkezdtem küzdeni. Motiváció volt több is: ha képes vagyok több órát tölteni egy - egy beadandóval a jó értékelésért, akkor ezt megtehetem magamért is,  meg a  pénz, amit spórolhatok. Megtaláltam (na jó annyit segítettek, hogy van ilyen...) az Office Publisher 2007-et, az én kis plakáttervezőmet, és nekiláttam a sablon segítségével az alkotásnak. Fotóm az van bőven, válogathattam és váltogathattam, belekerült a szövegmezőbe a fontos információ, a lényeg kiemelésével. Színezgettem, árnyékoltam és következett a nyomtatás. A/4- es méretben tuti lett, de persze, ezt gondoltam (két legyet egy csapásra) szórólapnak is ezért készült A/6-os variációban. Mondanom sem kell, olvashatatlan lett, azaz csak fél siker...

Ha már a rajzolt baglyot nem tudtam megmutatni nektek, beszúrom ( Puskás úr, remélem jól használtam!) azt ami készült belőle. (Csak azért nem a videoklipet szúrom be, hogy ne tűnjek nagyképűnek. 





Ha meg fotó készült róla, akkor azt lehet shoppolni), és ugyebár az megint egy pipálandó feladat. És ha már megint a tanultak hasznát nézzük: ezen ismeretek birtokában elgondolkodhatnék egy új facebook profilképen?

Írásom a blog (internetes napló), mint irodalmi eszköz és az alkotói szabadság jegyében született.

1 megjegyzés: