Oldalak

2013. május 6., hétfő

Életem első bejegyzése



Hogy őszinte legyek, soha nem volt ínyemre a blog. Nem vagyok az a típusú ember, aki naplót vezet. Ráadásul országgal, világgal megosztja. Sok fölösleges szabad időm sincs, ezért mindaddig kimaradt ez a „blog dolog” az életemből, míg nem egy egyetemi tantárggyal kapcsolatosan az is követelményként szerepelt, hogy készítsünk mi is bejegyzéseket.
Végül is a GPS alapú navigációs készüléket is elleneztem a kocsiban, mert nélküle is jól tájékozódom. Később beláttam, hogy igen hasznos ketyere. Évek óta akkor is be van kapcsolva menet közben, ha becsukott szemmel is tudom az éppen járt utat, mert már vagy ezerszer végigmentem rajta.
Így leszek majd a bloggal is?
Már csak azt kellene megtudnom, hogy mire használják egyáltalán az emberek a blog-ot? Már akik használják… Unalmukban írogatnak valamit? Esetleg anyagi hasznot várnak el ettől a tevékenységtől? Azt gondolják, hogy így maradandót alkotnak? Esetleg ezt a feladatot kapták az iskolában?
Akkor, mire is használják a blog-ot az emberek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése