Oldalak

2013. május 15., szerda

Az utolsó


Közeleg a beadandó feladatok  megoldásának vége, és elfogytak a gyakorlati órák is. Hiányozni fog. Hiányozni fog az állandó ellenállásom, és a kötözködés, hogy mire is jó ez, meg a bogbejegyzések is. Bevallom az elején volt arról elképzelésem, hogyan fogom felépíteni a kis beszámolóimat, és az tette volna az i-re a pontot , hogy meghagyom ezt a fiatalabbaknak. Arra még (rémesebb) álmaimban sem gondoltam, hogy én fogok ajánlani itt bármit is. Pedig megteszem. 

A matek házihoz a kérdőív utáni kutakodás közben bukkantam egy kérdőívkészítőre, az online-kerdoiv.com-ra és nagyon bevált. Először is a gyorsasága, egy nap alatt száznál többen töltötték ki (innen köszönöm nektek is!) Ennyi idő alatt még kitalálni sem tudtam volna ennyi adatot. (Sicc!)
De kezdem az elején. A felépítése logikus és (még nekem is) egyszerűen használható. Mindenhol felbukkan valami segítő információ és volt, hogy egy képernyőnyi helyen hat mentés gombot számoltam össze. Összesen 14 féle kérdéstípust lehet alkalmazni, lehet bőven választani – így rontani is. Az értékelés álom a szűrők használatával és egy csomó teljesen felesleges táblázatot is elkészíthetünk vele. EXCEL-es exportálási lehetőségeket, illetve SPSS kompatibilitást biztosít.
Hátránya: nagyon komolyan veszik, hogy amikor elindul a tesztkitöltés, akkor már nem változtathatsz rajta. Nincs utólagos variáció se a kérdésekkel se az adatokkal, ami bekerült az ott van. Kell hozzá egy éles kipróbálás, mielőtt komolyabb munkába fogsz, hogy lásd mire (vagy) képes. A szakdolgozatom elkészítésénél biztos ezt fogom használni.


Egy kis összefoglalása a félévi fejlődésemnek: óriási volt, van még hová (és sűrűn bólogat mögöttem a 15 évesem), vesztenivalóm viszont semmi, úgyhogy folytatom a próbálkozást, és köszönöm nektek a sok-sok segítséget !


1 megjegyzés: