Oldalak

2013. április 30., kedd

Kis lépések

 Az állandó harc és tiltakozás ellenére nehéz beismernem: mégis jó ez az IKT - na meg egy-két ehhez kapcsolódó tantárgy tananyaga- valamire. ( Néha még egész hasznos dologra is.)

Mivel pedagógia gyakorlatom nincs (mert ugyebár a (saját) gyerekeink neveléséhez semmiféle képzettség nem szükséges) nehéz a feladatok témáit kitalálnom, úgy hogy az oktató jelleg megmaradjon. Több körmöm lerágása után született az ötlet: maradok annál a hobbinál, amivel pénzt is keresek: a kézműveskedésnél.

Az ábraszerkesztés feladataként elkészítettem nyári táborom plakátját. Gondoltam valami kis apróságot rajzolgatok az egyik sarkába - nehogy csak a sablon grafikák legyenek, amikor próbálkozás közben rájöttem, hogy ez jobb, mint amikor kézzel rajzolok. Fájt a beismerés: hasznosabb, sőt még gyorsabb is. Így született a baglyom, ami a tábor fő motívuma lesz. [Gondoltam én, amikor megírtam a piszkozatot, hogy egy laza klikkeléssel beszúrom ide. Nem sikerült. Szeretettel várom a tanácsokat, hogyan is kellene ezt véghezvinnem. Mármint a Corelben megrajzolt ábrámat képként feltenni ide. Pedig ez lett volna életem első pozitív gondolata a témában.] Az pedig, ahogyan falióra készül belőle az oktatóvideó témája. Két feladat ( na meg a második blog is :-) ) kipipálva.

Írásom a blog (internetes napló), mint irodalmi eszköz és az alkotói szabadság jegyében született.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése