A „?” generáció és a tanulás
Valaha a régi idők messzeségében élt több száz generáció,
akik egy régmúlt tanulási módszerrel jutottak el napjainkba. Ez a generáció még
a tudás azon „alacsony” fokán élt, amikor még verbális technikával és
olvasással tanultak az emberek. A fénykorát akkor élte ez a nemzedék, amikor
még érettséginek hívták a tudásnak azt a mércéjét, ami bizonyította
képességeiket, hogy többek, mint társaik, fejlődni képesek, továbbá olyan
képességekkel is rendelkeznek, amit akkoriban gondolkodásnak neveztek. Ők
voltak azok, akik gyerekkorukat társas kapcsolatok mellett alakították, amit
játéknak hívtak és a felnőtteket figyelve alig várták, hogy ők is felnőtté
váljanak. Ezért aztán ahogy nőttek, cseperedtek, egyre kevesebbet játszottak,
és többet tanultak, hogy többek legyenek, mint azok, akik még mindig játszanak.
Ez az érettségivel rendelkező nemzedék élve a tudás adta lehetőségével, új
dolgokat talált ki, amit tökéjre vitt. Megvalósította azt az eszközt, amely
teljes mértékben alkalmas arra, hogy még hamarabb váljanak a tudás
birtokosaivá, így több idő marad kibontakoztatni elméjüket, tehát okosabbak
lesznek, és még több gondolkodó kerülhet ki közülük. Íme, a csoda megvalósult,
amire mindenki várt! Vagy mégsem? Elnéztünk valamit, talán egy zsákutca elején
vagyunk, vagy egy alagút, aminek nem látszik a fény végén? Lehet, hogy egy
fekete lyuk, aminek állítólag van másik vége és egy másik világba vezet, amibe
eddig minden odaveszett, ami a vonzásába került. Kérdések azok vannak bőven, és
találgatások.
folyt köv….
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése