Oldalak

2013. április 29., hétfő

Alternatív mérési gyakorlat


Elektronika mérési gyakorlat, két tanárral, összevont csoporttal. Vajon működhet?

Egy véletlen, és félrekalkulált terembeosztás miatt alakult ki egy ilyen szituáció. Érdekes és élvezetes óra volt mind a diákság, mind az oktatók szempontjából. Ettől függetlenül ez lehet egyedi eset. 
Szóval kissé tréningszerűen, két oktatóval tartott gyakorlati óra, létezhet ilyen máshol is?

Amiért szerintem jó lehet: ha két fő össze van szokva, gyorsabban, egymást kiegészítve tud reagálni, kreatívabb, pergősebb órát tud tartani. Egy oktatóra ugyanannyi diák jut, de a reakció idő némileg lecsökkenhet egy-egy elakadt mérőcsoport megsegítése terén. A magyarázatok két szemszögből, más megközelítésből hangozhatnak el, és az óra humora is ötletesebbé válhat.
Mondjuk ha a két oktató nem tudja kiegészíteni egymást, akkor katasztrófába torkollhat az ötlet.

Szerintetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése