Elektronika mérési gyakorlat, két tanárral, összevont
csoporttal. Vajon működhet?
Egy véletlen, és félrekalkulált terembeosztás miatt alakult
ki egy ilyen szituáció. Érdekes és élvezetes óra volt mind a diákság, mind az
oktatók szempontjából. Ettől függetlenül ez lehet egyedi eset.
Szóval kissé tréningszerűen, két oktatóval tartott
gyakorlati óra, létezhet ilyen máshol is?
Amiért szerintem jó lehet: ha két fő össze van szokva,
gyorsabban, egymást kiegészítve tud reagálni, kreatívabb, pergősebb órát tud
tartani. Egy oktatóra ugyanannyi diák jut, de a reakció idő némileg lecsökkenhet
egy-egy elakadt mérőcsoport megsegítése terén. A magyarázatok két szemszögből,
más megközelítésből hangozhatnak el, és az óra humora is ötletesebbé válhat.
Mondjuk ha a két oktató nem tudja kiegészíteni egymást,
akkor katasztrófába torkollhat az ötlet.
Szerintetek?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése