Oldalak

2013. október 24., csütörtök

Tanulás és sport


Olvasom a bejegyzéseket és kapkodom a fejemet: tanár vagy /és e-learning, milyen a  jó elektronikus tananyag, na meg persze a jó tanár (amit ez előző tanévben már legalább tízféleképpen megközelítettünk). A diákok: milyen a jó diák: nincs is olyan; keveset olvas, de sokat gépezik, (és akkor elkezdek gondolkodni: azt meg hogyan tudja olvasás nélkül megoldani?).

Állandó dilemmák, kérdések. Nekem is van pár a tanulással kapcsolatosan: lehet-e tanulás mellett sportolni? Létezik (kellően, gyerekekkel megalapozott családi háttér és munka mellett) olyan sorstársam, akinek az elmúlt évben nemcsak esze pallérozására volt ideje, hanem (akár csak) szinten tartó, de napi (vagy heti legalább négyszeri alkalommal, min. 50 perces) rendszeres sportra? Bármilyen megoldás érdekel, szívesen várom az ötleteket. Én úgy érzem, egyszerre nem megy a kettő. Ha sportolok, akkor duplán úszok, mert akkor a beadandókkal úszok el…

Bevallom voltak illúzióim: az elmúlt hétig azt gondoltam: bármikor ott tudnám folytatni a hosszútávfutást ahol abbahagytam. Na, ez nem jött be. Marad a napi 4-5 kili futás, aztán majd jövő nyáron újrakezdem: szerencsére sok (korosodó) jó példa fut előttem a versenyeken.

Aztán jövő nyártól ott lesz a következő kérdés: az életen át tartó tanulás lehetséges-e rendszeres sport mellett?

1 megjegyzés:

  1. A kerékpárral a város másik felén lévő melóhelyre, nálam az egyetlen olyan időpontnak minősült, ahol a mozgás beilleszthető volt.

    VálaszTörlés