Oldalak

2013. október 9., szerda

Mély levegő, és kezdés

Irigykedve olvasom kollégáim ( vagy inkább csoporttársaim) blogbejegyzéseit. Látható, érezhető rajta, hogy nincs több görcsös megfelelési kényszer, nem egy kötelező muszáj feladat, hanem csak az írói vénák megcsillogtatása a cél, úgy hogy az olvasók ismereteit, tájékozottságát növelje. És hogy ki olvassa ezeket  a bejegyzéseket? Jelentem: én. Nagy élvezettel, és sokat okulva belőle, úgy hogy közben már kicsit sem sértődök meg a rám utalásoktól. Fontosnak érzem magam, de legalábbis a  csoport vagy inkább a csapat lelkes és szerves részének. Csak két észrevételem lenne: egyik: igenis tudom mi az az IKT, jól megtanultam első félévben, annyira, hogy már a gyermekeim is használják (jól, jókor és helyesen), a másik: nem kötöttem (akkor és ott),  hanem horgoltam, de igaz: kézimunka mind a kettő.

Azóta is élvezem ( nem félreértendő!) a hátsó sorok előnyeit, sokat tanulok (horgolás közben): kevesebb megfelelési kényszer, és körömrágás, több lazaság. A közös dokumentum szerkesztését, írását egyenlőre nem tudom még hová tenni, mert túl lelkes csapatba kerültem: mindent kiírnak, elírnak, átírnak. Nem is baj ez, mert csak kapkodom a fejem, hogy miket tudnak (és miket fogok majd persze én is tudni) de nekiugrok én is. Ünnepélyesen bejelentem: ezzel  a blogbejegyzéssel mély levegőt vettem és nekiállok  az elektronikus tanulás tantárgy félévi követelményeinek teljesítéséhez. Szeretettel várom a segítségeket, nehogy belefulladjak.

Jó tanulást és készülést mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése