Oldalak

2013. október 28., hétfő

MAHARA = GONDOLKODNI



2013. október 18-án felcsigáztak bennünket, hogy a portfóliónkat elektronikus formában gyűjtögethetjük és rendezgethetjük majd a Mahara szoftver felhasználásával. (Miért jó az e-portfólió? Ha nem tudod, klikk IDE!)
Sokunkat hidegzuhanyként ért, amikor egy héttel később szóltak, hogy csak az regisztráljon a http://tmpkmahara.uni-obuda.hu/ oldalon, aki biztosan elektronikus formában szeretné leadni a portfólióját. (Az imént e-mailt is kaptam ennek megerősítéséről.)
A bajom csak annyi, hogy hogyan nyilatkozzak egy olyan dologról, amit nem is ismerek? Nem próbálhatom ki a rendszert, de nyilatkozzak róla, hogy tuti ezt fogom használni?

Felfújtam a pofámat és szétnéztem a neten. (Meg Duchon tanár úr cuccai között is találtam arra utalást, hogy hol keresgéljek.)
Ezért melegen ajánlom, hogy akinek kétségei vannak arról, hogy kellene-e neki a Maharát használni, előtte regisztráljon a http://mahara.hu/mahara/ oldalon és próbálja ki „következmények nélkül”.


Nekem elsőre nem tűnt olyan „hű de egyszerűnek”.
Azért bízom benne, hogy nem ér senkit második hidegzuhanyként ha kipróbálja a Maharát!

Azonban nyitott vagyok minden újra és éppen ezért szívesen vennék minden segítséget és magyarázatot a Mahara használatával kapcsolatosan!

1 megjegyzés:

  1. A következő félévben úgyis le kell adni cd-n is. Akkor is ha maharázol. Át van ám ez gondolva megint.
    Én a magam részéről nem erőltetem ezt a mahara témát.

    VálaszTörlés