Oldalak

2013. november 30., szombat

Moodle és egyéb nyalánkságok

Legutóbb az iskolánkban idén szeptembertől bevezetett Moodle rendszerről írtam, és megemlítettem, hogy következő blogbejegyzésemben a diákok visszajelzéseiről fogok írni. Nos alapvetően pozitívnak tekintem egyenlőre a Moodleban való közös munkát. Természetesen van még néhány életművész, aki csak november végén kezd el regisztrálni. A többség ezzel szemben kezd rájönni, hogy a rendszer alapvetően az ő előmenetelük megkönnyítésére lett létrehozva. Kaptam pozitív visszajelzéseket a felrakott tananyaggal kapcsolatban, s a kiadott feladatok is egyenlőre emészthetőek tanulóinknak. A végzős évfolyamon úgy érzem sikert aratott a dokumentációk későbbi otthoni elkészítése és leadása, amelyet szintén a keretrendszer tesz lehetővé. Komoly problémának érzem, azonban, hogy sajnos az elmúlt időszakban nem volt kellő időm foglalkozni a kurzusaimmal. Már két hete fel kellett volna tennem egy segédanyagot, amivel még mindig küszködök. A nagy heti óraszám mellett az egyetemi feladatok is igencsak gátolják a munkát. Megértem én persze, hogy valamire osztályzatot kell adni, de azért ez a félév egy kicsit erősre sikeredett. Mindig is büszke voltam arra, hogy ha elkészítettem egy leírást, dokumentációt, azt legjobb tudásom szerint csináltam. Ez mára azt jelenti, hogy - legalábbis úgy gondolom - színvonalas alkotások kerülnek ki a kezeimből. Ettől a félévtől kezdve kicsit átértékeltem ezt a mentalitást. Véleményem szerint a beadandóimon is meglátszik az újfajta hozzáállás. A túlélés a cél, s gondolom ezzel nem vagyok egyedül. Ma végignéztem/hallgattam sokadszorra a Firefly sorozatot és elkészült négy beadandó, most még elindítom a Serenity-t, és megvárom az online ZH kezdetét, majd utána megírom az utolsó blogot is. Kell találnom valami színvonalas művet, ami közben holnap elkészülnek az óravázlatok, az önreflexió, a kutatási terv, meg még néhány apróság :) És nagyon szemezek a szekrényben lévő pálinkával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése