Oldalak

2013. november 25., hétfő

Mit is mondhatnék!

Amit mondhatnék azt nem mondom, ezért hát dicsőítjük az urat! Igazán tartalmas eszmefuttatásokat olvashatunk ebben a blogban, és csak köszönettel tartozhatunk a kitalálójának, hogy útjára engedte a gondolatokat. Nem is tudom, hogyan voltunk meg eddig és milyen sajnálatos tény, nem ismertem ember társaim gondolati sziporkázását. Mi az evolúció gyöngyszemei, a törzsfejlődés azon szakaszára léptünk, ahol minden egyén gondolatát megismerhetjük. És ez még csak a kezdet, mert a kíváncsiságunk hajt bennünket, hogy minden témában ott hagyhassuk a gondolataink lábnyomát. De jó, végre a személyiségünk felszínre kerül, és végre meztelenül fürdőzhetünk a virtuális fényességben. Úgy érzem szellemi sivárságban éltem ez idáig, mert én csak a homosapiensek verbális információ lábnyomait ismerhettem és milyen kevés lábnyommal találkoztam. Most, hogy az Úr megjelent előttem és azt mondá, le a bálványokkal, a kis kocsmákkal, a családi beszélgetésekkel, itt az új idők eljövetele, a blog szentsége mindenek felett!!! Köszönet a lehetőség ért.

Hajdú Z

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése