Oldalak

2013. november 16., szombat

R.I.P. Közúti közlekedésbiztonság Akcióprogram

A tavalyi évben találtam egy jó kis oldalt a tanuloknsk.hu amit jól tudtam használni az osztályfőnöki óránkon a kerékpárral és a gyalogosan történő közlekedés szabályainak áttekintésére. Az oldalon interaktív oktatóanyag volt 4 tematikus sorrendben. Igen jól felépítve és tényleg jól használhatóan. Még a gyerekek is szerették, mert minden egyes tananyag egység után volt egy ellenőrző kérdés sor, pont úgy mintha vizsgáznának. Már alig várták, hogy a vége legyen az oktatási résznek, hogy versenyezhessenek a kinek lesz jobb eredménye a teszteken. Röviden összefoglalva nagyon tetszett és elmondhatom, hogy ez volt az első olyan eLearningos oktatási csomag amit mástól használtam és sikeres volt. Sőt aki igen jó eredménnyel végezte el, tovább léphetet és az eTITÁN oldalára és egy magasabb szinten folytathatta KRESZ tanfolyamot. Ha sikerült neki akkor elmehetet vizsgázni a NKH-hoz. Kipróbáltuk és igen sikerült is egy "B" kategóriás vizsga, elméleti része. Szerintem megadott mindent ami kellet hozzá.
Ebben a félévben is szerettem volna a közlekedési oktatást erre alapozni, de sajnos már nem elérhető. Az oldalon az szerepel, hogy verseny csak 2013. augusztus 31.ig tartott. Értem én ezt, hogy már nincs verseny, nincs díj, meg hasonló motivációk. De ezek nélkül is szívesen használnám tovább ezt a fejlesztést, minden fajta nyeremény nélkül is. Mert az igazi nyereménye maguk a gyerekek lennének akik ezzel megtanulva a közlekedés szabályait, jobban értenék, azt amit minden szülő és pedagógus mond nekik, vigyázzanak útközben.
Most már csak az érdekelne, ha már kifejlesztették ezt a programot nem kevés energia és pénz beleinvesztálásával, miért nem használjuk.
Sajnos az tanulóknak oldal nem elérhető, az eTITÁN is fizetőssé vált. Ez a mai magyar valóság. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése