Oldalak

2013. december 1., vasárnap

Féléves tanulságok

Hát elkészült a teszt is végre. Igencsak megszenvedtem vele így éjnek évadján, de azért sikerült abszolválni a feladatot. A kifejtős kérdésekre már nem maradt bennem elég energia, azt hiszem elteszem magam holnapra, a mai napból már így is túl sokat szenteltem az elektronikus tanulásnak, s mint tudjuk jóból is megárt a sok. Egyszer már leírtam egy blogbejegyzésben, miszerint az az utolsó blogom, de az élet közbeszólt, ezért ilyet most nem írnék. Az biztos, hogy ez a fajta értekezés nem az én műfajom, bár értem, hogy a mai generáció miért lelkesül az ilyen új lehetőségekért. Emlékszem, mi mikor véget ért a suli a kocsmában beszéltük meg az aznap történteket, nem pedig facebookon, s nem is egy blogon tártuk fel ország világ előtt érzéseinket. Ezt a fajta intimitást megtartottuk a családnak, a barátnőnknek, és néhány közeli jóbarátnak. Persze a mai világban már elég nehéz intimitásról, magánszféráról beszélni, pedig véleményem szerint ez is azon kevés dolgok egyike, amely kiemel minket az állatvilágból.
Más: miután hamarosan itt a félév vége és a következő félévben nemigazán találkozunk, jó lenne csapni egy görbe estét valamelyik pénteki napon órák után (vagy helyett). És a Twitter helyett helyszínnek javaslom valamelyik sarki kiskocsmát a Blaha közelében. Azért, hogy az elektronikus tanuláshoz is kapcsolódjak álljon itt a következő kérdés: vajon melyik weboldal a jobban használható: http://www.kocsmakereso.hu/, vagy http://holiszunk.hu/?

1 megjegyzés:

  1. Laci!
    Leírt gondolataid egy részével egyet értek. Nekem is hasonló élményeim vannak a középiskolából. A félév "B" épületben való lezárását támogatom, beszélek majd Miklós "atyával" is.

    VálaszTörlés