Oldalak

2013. december 14., szombat

Én és az elektronikus oktatás I. - kezdetek

Tanári (per pillanat felnőtt oktatói) ars poetica-m egyik nagyon fontos tétele, hogy csak olyan dolgot csináltatok meg csoport résztvevőkkel,  amit magam is megéltem.
Volt szerencsém az idei évben egy olyan képzésen részt venni tanulóként, ami elearning keretében történt, az itt szerzett saját élményekről írok bejegyzéseimben.
Megkaptuk az első fejezetet (a hétből) emailen. Nagyon helyes, hogy ezt nem kell végigülni, mert csupa elmélet, történet. Eddig oké is lenne, nade a feladatok. Falra mászok tőlük. Nekem nem mondanak semmit, nem hoznak semmit. Sokszor nem értem mit akar, mire kíváncsi. Nincs lehetőség egyenként azonnal visszakérdezni. Írom a válaszokat jó diákként, de a végére elfogy a cérna, és beszólok az emailes válaszban, hogy a kérdés érthetetlen. Szépen komótosan egy hétre rá jön a válasz email, hogy rendben van sok válasz, de amire nem válaszoltam igazából, azt akkor megkérdi máshogy most. Na de azt sem értem. Bosszúság, Újabb kör. Addig nem lehet haladni tovább.
Kezdeti csalódások.

Tanulság tanárként: Feladat tisztázásra rendelkezésre állni chat-en, ahol akár jobban egyénre is tudom szabni a kérdést. (remélem max 10-20 % fog élni ezzel)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése