Újabb fejezet, újabb élmény, hogy ezt is jó, hogy olvasni
kell (és lehet bárhol), és nem kell végigülni unalmas prezentációkat.
A feladatok sajnos ismét nem mind érthetőek. Ezen
túllendülök. Új probléma üti fel fejét, én jobb szeretek csapatban dolgozni,
megosztani mással a kidolgozandó feladatokat, az önreflektív gyakorlatokban
inkább vagyok verbális. Pici szenvelgés után a proaktivitás mezejére lépek és
két tanuló társammal megbeszélünk egy időpontot, amikor közösen dolgozunk fel
feladatokat.
Rengeteg idő, alig haladunk a közös találkozón, nincs ki
moderáljon, facilitáljon minket. Ami meg jól sikerül megbeszélni, és hoz
valamit verbálisan, azt nagyon nehéz leírni. Miért nem hiszi el az oktató, hogy
megbeszéltük?
Tanulság tanárként: a verbálisan jobban tanulóknak lehetőséget biztosítani alternatív feladatmegoldásra, amiről kreatív módon kell beszámolnia (lefotózhatja jegyzeteit, készíthet rövid hang-, vagy videófelvételt)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése