Oldalak

2013. december 14., szombat

Én és az elektronikus oktatás II. – proaktív próbálkozások

Újabb fejezet, újabb élmény, hogy ezt is jó, hogy olvasni kell (és lehet bárhol), és nem kell végigülni unalmas prezentációkat.
A feladatok sajnos ismét nem mind érthetőek. Ezen túllendülök. Új probléma üti fel fejét, én jobb szeretek csapatban dolgozni, megosztani mással a kidolgozandó feladatokat, az önreflektív gyakorlatokban inkább vagyok verbális. Pici szenvelgés után a proaktivitás mezejére lépek és két tanuló társammal megbeszélünk egy időpontot, amikor közösen dolgozunk fel feladatokat.
Rengeteg idő, alig haladunk a közös találkozón, nincs ki moderáljon, facilitáljon minket. Ami meg jól sikerül megbeszélni, és hoz valamit verbálisan, azt nagyon nehéz leírni. Miért nem hiszi el az oktató, hogy megbeszéltük?
Tanulság tanárként:  a verbálisan jobban tanulóknak lehetőséget biztosítani alternatív feladatmegoldásra, amiről kreatív módon kell beszámolnia (lefotózhatja jegyzeteit, készíthet rövid hang-, vagy videófelvételt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése