Oldalak

2014. május 5., hétfő

Találkozásaim a témával 3. rész

Számítógépes tervező programok a ruhaiparban + CorelDraw
Új nézőpont

Pár évvel ezelőtt egy kolléganő révén találkoztam először a Corel -lel. Már akkor is nagyon tetszett, és mindenképpen szerettem volna elsajátítani a használatát. Jelentkeztem is egy tanfolyamra, de ez az alacsony jelentkezési szám miatt elmaradt.
Aztán az egyetemen kiderült, hogy oktatástechnológiából ez téma, és ennek nagyon örültem. Egy gond volt csak az idő rövidsége miatt eléggé alapszinten tudtuk csak elsajátítani, és sajnos a ruhaipari alkalmazási lehetőségeket, mint pl. gyártmányrajz készítés, szerkesztés nem ismertük meg. Ezen ismeretek alapján erre voltam kb. képes:


Miután elküldtem az elkészített házi feladatot, a Rejtő karon egy beszélgetés során Termelésprogramozás tantárgy keretében ismét felmerült a Corel. Kiderült, hogy Koleszár András tanár úr minden ruhás témához ezt használja, és unszolásunkra belement, hogy mutat néhány példát az alkalmazásra.
Ez is meg is történt és nagyon új megvilágításba került a téma, kiderült, hogy egész számítógépes gyártás előkészítés iskolai szinten kiváltható vele, magyarul nem kellett volna milliókat kiadni erre az iskoláknak. Igaz persze, hogy a program maga nem erre van kitalálva, de igazából mindent meg lehet vele oldani, csak kicsit döcögősebb.
Ha minden jól megy tanár úr által sikerül még jobban belemélyednünk a témába, és sokkal több dologra tudjuk majd alkalmazni ezt a programot....Például erre:

                                                Forrás:http://www.corel.com






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése