Oldalak

2014. május 18., vasárnap

Minden kezdet nehéz...

Pedagógiához eddig nem sok közöm volt, de se baj, majd itt megtanulunk minden olyan dolgot, ami ahhoz kell, hogy (jó) tanárok lehessünk. Gondoltam én.
Aztán jöttek a problémák. Mik azok a tanügyi dokumentumok?  Tudtam, mert megtanultam, de hogy is néz ki? Mire jó? E napló? Mi lehet az? Vajon olyan, mint a NEPTUN? Mi ez a közmunka kell az érettségihez? Alternatív iskolák? Megváltozott a pontszámítás? Már megint?!

Rengeteg új dolgot hallottam, amit sok-sok óra interneten való böngészés követett, hogy egyáltalán értsem azt, hogy miről is volna szó. Közben a csoporttársak meg már tapasztaltak, sokan már akkor tanítottak mikor én még meg sem születtem. Persze jó diákként tanáraink szava cseng a fülemben, itt a legtöbbet egymástól fogjuk tanulni (mármint hogy én tőletek). Élmények, tapasztalatok, sztorik az órákon és a szünetekben. Figyelek, figyellek titeket, és a sok okosság hallatán egy dolog fogalmazódott meg bennem…

1 megjegyzés:

  1. Kedves Helga!

    Égek a vágytól, hogy megtudjam mi fogalmazódótt meg benned.
    Kérlek oszd meg velünk!

    Kösz!
    SzÁ

    VálaszTörlés