Oldalak

2014. május 13., kedd

Osztályfőnöki óra tervezése



Pedagógiai gyakorlatomat a Pataky István Híradásipari és Informatikai Szakközépiskolában tartottam. Határozott elképzelésem volt arról, hogy az önéletrajz készítésről szeretnék a diákokkal beszélni és az erről szerzett tapasztalataimat szerettem volna számukra átadni.
Felkészülésemkor kutakodtam a neten, hogy hogyan tudnám az ilyen témában az ismereteiket felmérnem és ekkor találtam rá egy online kitölthető tesztre a Profession.hu-n. 

 
Úgy terveztem, hogy internetes elérés esetén együtt kitöltjük a tesztet, de biztos, ami biztos alapon beszerkesztettem ppt-be a kérdéseket, hogyha az internetkapcsolat nem megfelelően működne. Izgatottan vártam az első szereplési lehetőséget iskolai körülmények között, s reméltem, hogy minden rendben lesz. Ekkor még nem is sejtettem, hogy nem a diákok és a szereplés fogja a legnagyobb problémát jelenteni számomra, hanem a technika. A gond nem az internetkapcsolattal lett, hanem számítógépes segítséget sem tudtam igénybe venni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése