Oldalak

2014. május 9., péntek

Informatika csodája, marketing 3.0


Most nézzük a marketinget. Nem tudom az MS mennyire marketingfogásnak tartja az XP megszüntetését, de a számítógép kereskedőknek nem jött rosszul. Mert ugye a USER aki annyira nincs otthon az oprendszerek területén de meghallja a szomszédtól, hogy megszűnik az XP. Mit csinálhat?

Természetesen elrohan a legközelebbi számítástechnikai boltba, ahol az eladónak az-az érdeke hogy gépet adjon el. Azt eladó USER-ünket biztosítja a félelme helyessége felől, hogy az XP-nek annyi. Természetesen a gépe ami van már vagy 3-4 éves nem alkalmas az újabb oprendszer futtatására de minimál pénzért esetleg beszámítják egy csilli-villi nem sokkal erősebb gépbe, ja és hogy ne legyenek hasonló fennforgások mint eddig vegyen egy jogtiszta WIN 7 , de inkább WIN 8.1 et a gépéhez. Na ez itt már a marketing, az hogy ezt ki hogy lovagolja meg már csak hozzáértés és kereskedői véna kérdése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése