Oldalak

2014. május 18., vasárnap

Egy különleges nap 3. rész



A csúszás miatt tudtam, hogy át kell szerkesztenem a menetrendet, hiszen így ki fogok csúszni az időből. Megnyitottam az én gépemen a prezentációt és mankónak használva elkezdtem felpörgetni az eseményeket. Több órán is voltam bent, ahol nem tudták befejezni az anyagot én tudtam, hogy ez nem lehetséges, mert az önéletrajz készítés témában valami kerek tudás anyagot kell átadnom elejétől a végéig. Az óra további részében, mint utólag mesélték a kezdeti stressz hatások elmúlása után, mind a hangremegésem, mind a táncolásom csillapodott, így egész élvezhető volt az óra. Sajnos a tervezett beszélgetés és kérdezz-felelek helyett a csúszás miatt frontális munka lett a vége. Ez sajnos azzal járt, hogy az óra vége előtt 10 perccel már több tanulót elvesztettem, nekik csak egy rossz álom maradtam csupán.  A többiek sem nagyon tudtak már rám koncentrálni, de legalább ők nem aludtak el. :)
Az órát két perccel tovább tartva sikerült az anyag 95 % át elmondani, az összefoglalást átadni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése