Oldalak

2014. május 16., péntek

Félév vége




Így a félév végén azt hiszem kijelenthetem, hogy ismét megdőlt egy tézisem. Az oktatástechnológia tantárgy kapcsán az első pillanattól kezdve mumusként tekintettem az elektronikus oktatóanyag feladatra és nagyon féltem tőle. Így utólag bátran kijelenthetem, hogy egyáltalán nem ördöngös feladatról van szó és nagy kedvet kaptam, hogy jobban utánaolvassak, hogy milyen lehetőségek is rejlenek még ebben, amiket a feladat elkészítése kapcsán még nem sikerült felfedeznem.
Léteznek-e vajon olyan programok, amellyel az igaz-hamis válaszoknál mindkét válasz esetén más-más visszajelzés érkezik a diákoknak a kérdés megválaszolása után.Ugyanis az általam használt program esetén csak egyféle visszajelzést tudok a diáknak visszaküldeni, ami egy nagyobb ismeretanyagból kiragadott állítás esetén a magyarázat lehet. Ahol viszont csak egyetlen mondatom van, ami egy tényt közöl és nem szorul magyarázatra ott a visszajelzés funkció feleslegessé válik. 
Mindenesetre nem sok fáradsággal sok mindent elsajátítottam e tantárgy kapcsán és úgy érzem, hogy nagyon hasznos volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése