Oldalak

2014. május 18., vasárnap

Egy különleges nap 2. rész



Megnyitom az internetet. A projektor kép rendben. Kezd csökkeni a pulzusom, lehet hogy megélem a 8:30-at. Az idegeim megnyugvása után az agyműködésem is kezd helyreállni és rögtön megszólal a vészcsengő, hogy az osztály áll, a két hetes pedig rád vár, hogy jelentsen, te pedig miért bűvölöd a számítógépet nekik háttal az asztalra görnyedve? Gyors cselekvés, jelentés kész, osztály leül, és kis türelmet kérve újra vissza a géphez. Az internet címet írom, közben már magamban az óra kezdést gyakorlom. Gáz vagy öreg – hallom a hangokat, pedig csend van az osztályban, én mégis hallottam vagy én gondolkodtam hangosan, már nem tudom.
http://www.profession.hu/allas_kviz/oneletrajz   
írom  a keresőbe, persze hogy elgépelem, kiírja, hogy ezt el*Gyurcsány*tad, visszatörlés, újra, utána enter, erre lefagy a windows. Nézek az ofőre bután - ez nagyon ment - ő közli: néha elő szokott fordulni, indítsam újra a gépet. …… Vettem egy nagy levegőt, mondtam, hogy köszönöm nem kell és elkezdtem a bemutatkozással kb. 5 perc csúszással az órát tartani. Egy megfagyott Explorer kép, mint prezentáció a projektoron volt az oktatási segédeszközöm. A jó barátom a frontvonalon ezek után a karórám lett, melyet lecsatoltam, az asztalra tettem, és megkezdtem a versenyfutást az idővel…….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése