Oldalak

2014. február 20., csütörtök

Plazma vagy plasma avagy egy elszalasztott lehetőség

2014 Február 20.
Serény kis csapatommal éppen fémipari alaptechnológia gyakorlaton voltam amikor kollégám jelezte, hogy délután a hetedik órában az igazgató helyettes úr bejönne hozzánk, mert a mi termünkben lévő plazma vágót szeretné bemutatni. Az én osztályom elektronikai műszerész technikus évfolyam. Furcsálltam hogy közöttük egyből érdeklődnek a bemutató iránt.

Eljött a hetedik óra és a kollégám meg is jelent négy fővel. Az előkészített berendezésről gyorsan rövid tájékoztatót tartott majd be is mutatta hogyan kell használni.


 A bemutató végén megkérdezte ki az aki ki szeretné próbálni? A négyből mindösszesen egy fiú jelentkezett!
Szomorúan szemléltem ezt. Ezeknek a fiataloknak milyen affinitása lehet a szakma iránt? 


1 megjegyzés:

  1. Én azon gondolkodom, szegény elektronikai műszerészeknek mi köze lenne a plazmával való vagdalkozáshoz. Hogy nem akarnak vele próbálkozni, az miért minősítené a szakmai affinitásukat??

    DrSssy

    VálaszTörlés