Oldalak

2014. február 19., szerda

Oktatástechnológia ma.....

Amióta (ismét) tanítok sokat gondolkoztam rajta, hogy hogyan tudnám megkönnyíteni a saját munkámat és (esetleg) szemléletesebbé, színesebbé tenni az óráimat.
Mivel elektronikát tanítok sok és terjedelmében is jelentős kapcsolást kéne óráról órára felvarázsolnom  a táblára. Ez a tevékenység rengeteg időbe kerül (először lerajzolom én, majd az eminens diák, aztán a kevésbé eminens és a végül álmos szemekkel felébredő osztály lustája is) és ráadásul az idő nagy részében háttal állok az osztálynak, amit én nem szeretek. Ez nem paranoia, inkább személyiség. Azért lettem tanár mert szeretek kontaktust teremteni emberekkel, ez meg háttal nem igen megy.
Szóval számba vettem az iskolai lehetőségeket.
Folyt. köv….


3 megjegyzés:

  1. Ez tök jó ötlet, hogy folytatásos lesz. :)
    Várom, mint régen hétfőnként az Onedin családot!

    VálaszTörlés
  2. Ejnye. A sorozatok - így az Onedin család is - keddenként mentek. :-p

    DrSssy

    VálaszTörlés