Oldalak

2014. február 24., hétfő

25 éves a VasVilla'!



A soproni Vas- és Villamosipari Szakképző Iskola és Gimnázium idén ünnepli fennállásának 25. évfordulóját. 2006 óta tanítok ebben a városszerte Vas-Villa'- ként emlegetett iskolában. Mint már említettem, 2006-ban kénytelen voltam munkahelyet váltani, mert pillanatnyilag más lehetőség nem volt, hagytam magam meggyőzni és elfoglalni nyugdíjba vonuló barátom helyét ebben az iskolában. Akkor azt gondoltam, jó lesz itt, amíg egy jobb helyet nem találok.
Az iskola bejárata


Nem volt egyszerű tanári végzettség nélkül még osztályfőnöknek is lenni, nevelni is, tanítani is. Kezdetben csak kihívásnak vélt feladatból egy megkedvelt szakma lett. Telt az idő és rájöttem, nem is akarok más munkahelyet keresni, mert megtaláltam.
Így lettem tanár a Vas Villa'-ban, ami a diákok szerint „több mint egy iskola”.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése