Oldalak

2014. február 28., péntek

Adatbázis absztrakció - Forrás
1/4

Alulírott Kala Pál jegyzőkönyvvezető járőr; jelvényszámom: 12345; 2014 év február hónapjának 28. napján 3 gépjárművet igazoltattam különböző közlekedési kihágások alapos gyanúja végett.
  1. Az Opel gépjármű vezetője Szemte Lenke, a gépjármű forgalmi rendszáma pedig ABC-123 volt. A gyanúsított enyhén ittas állapotban egy szórakozó helyről hazafelé tartott, amikor megállítottam és megbírságoltam 100.000 forint értékben.
  2. A Suzuki gépjármű vezetője Luc Erna, a gépjármű forgalmi rendszáma pedig DEF-456 volt. A gyanúsított bal hátsó féklámpája nem működött, így megállítottam és megbírságoltam 30.000 forint értékben.
  3. Az Audi gépjármű vezetője Kandisz Nóra, a gépjármű forgalmi rendszáma pedig GHI-789 volt. A gyanúsított lakott területen belül 100 kilométer per óra sebességgel közlekedett, így megállítottam és megbírságoltam 120.000 forint értékben.


Eme rendőrőrsön a papíralapú jegyzőkönyvek tárolása, nyilvántartása és a gyanúsított személyi anyagával való összekapcsolása már nehézkessé vált, így ezt a problémát a kapitányságról kapott számítógépen létrehozandó adatbázis kialakításával szeretnék orvosolni!

Segítsünk a biztos uraknak!

...és egy kis segítség nekünk:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése