Oldalak

2012. december 3., hétfő

e-függő lettem? avagy kiből lesz e-szalonna?

 Kedves Kollégák és e-rintettek!

Ismét közeledik egy félév vége, és én azt hiszem e-függő lettem. Engem is meglep a dolog -ismerve saját magamat-, de úgy tűnik ez van. Megosztanám veletek a tüneteket /természetesen így "blogolva"/, hátha akad közöttetek olyan aki még el tud menekülni. Tehát, nem múlik el nap, hogy ezt az oldalt el ne olvasnám, a közösségi internetes szerkesztői felületre be ne lépnék. A Jenő ma írt egy levelet, hogy vasárnap lezárja a közösségi szerkesztést, hát gyorsan kaptam magam és írtam bele néhány sort /na nehogy már csak úgy bezárja/. Ma egész nap ppt.-t gyártottam, mert kell a Moodle-ba, a TEKI-re és képzeljétek a múlt pénteken megismerkedtem a MAHARÁVAL is, ahová a jövő félévben tölthetem fel a portfóliómat /már alig várom/. Mindezek közben anyagokat töltök le az internetről, azokat elemzem, stb. Csodálatos dolgom van, több napja itt ülök a számítógépem előtt, csak nézek, szinte nem is mozdulok és mégis iszonyú mennyiségű információ birtokosa lehetek. Könyvtárakat, mappákat hozok létre, pendrive-okat töltök meg. A feleségem az előbb jegyezte meg /sajnos nem e-mail-t küldött/, hogy nagyon borostás vagyok és olyan piros a szemem, mint nyúlnak. Sebaj, szerintem így néz ki egy igazi e-ember, biztos nekem is jól áll. Amikor itt végeztem, belépek az e-tanulás oldalára és teszteket fogok reggelig kitölteni. Értitek már miért gondolom, hogy e-függő lettem? Vagy mégsem lettem az? Lehet, hogy csak ismét a félév végére maradt minden megoldandó, beadandó, feltöltendő, kitöltendő és a fen-e tudja még milyen feladat? Kutyából nem lesz szalonna, hát remélem belőlem sem.

Ui.: A Katától kedvet kapva, most mégsem fogok teszteket kitölteni, hanem előveszem gyermekkorom egyik kedvenc mesekönyvét /Hetvenhét Magyar Népmese/ és elolvasok belőle egyet. Utána pedig aludni megyek.

2 megjegyzés:

  1. Lajos.

    Addig nem mehetsz aludni ameddig nem köpött a maci!

    Én elektronikus tananyagként naponta legalább 1x1 Moha és páfrány vagy, a Kis vakond sorozat valamelyik epizódját íratnám fel Bubó doktorral neked.

    Talán mesékből is lehetne e-tananyagot csinálni?


    üdv.:Cs.F.

    VálaszTörlés
  2. Lehet csinálni! Sőt, a Kis vakond és Bubó doktor a youtube-ról is nézhető, ahogy gyermekkorom diaképei szintén. ;) Ha már függők lettünk ;)

    VálaszTörlés