Oldalak

2012. október 20., szombat

Nemzeti Közszolgálati Egyetem



Nemzeti Közszolgálati Egyetem

 

Egy új egyetemet hoztak létre ebben az évben.
2012. január 1-én megalakult a Nemzeti Közszolgálati Egyetem. Az intézmény a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem, a Rendőrtiszti Főiskola és a Budapesti Corvinus Egyetemből kivált Közigazgatás-tudományi Kar általános jogutódjaként jött létre. Fenntartását a belügyi, a honvédelmi és a közigazgatási és az igazságügyi tárca közösen fogja biztosítani.
Az első tanévnyitót szeptember 3-án  az Orczy parkban rendezték, a Ludovika épülete előtt ünnepélyes külsőségek között. 2013-tól minden karon felmenő rendszerben megkezdődik az egységes képzés. Elindul a rendészeti, honvédelmi és civil közszolgálati életpályára felkészítő közös képzés. Az intézménynek kiemelt feladata lesz a kormánytisztviselők továbbképzése és az ehhez kapcsolódó tananyagfejlesztés is. Az egyetem kialakítására mintegy 25 milliárd forintot költ a kormány. Az első ütemben 4,7 milliárdot fordítanak a Ludovika épületének felújításra.
Van itt pénz az oktatásra, ha a kormány azt akarja!

1 megjegyzés: