Oldalak

2012. október 12., péntek

E-napló a gyakorlatban


Idei első bejegyzésében folytatnám a tavalyi egyik témám. 2012 szeptemberétől élesben használjuk az E-naplót (Taninform). Erről osztanék meg 1-2 tapasztalatot.
Már 1 hónap után gondot okozott, hogy ki hány nap késéssel könyveli az óráit, és hiányzásokat. A ráérős kollégák sok gondot okoznak az osztályfőnököknek a hiányzások könyvelésében. Emiatt most próbaidőre a 2 hetes könyvelési időt 1 hétre rövidítették iskolámban.
Másik észrevételem is a hiányzásokkal kapcsolatos. Sajnos velem is megesik, hogy nincs időm/lehetőségem azonnal beírni az órát az E-napló, és a nap végére, vagy másnapra elfelejtem a hiányzók egy részét. Így sok diák „ússza meg” az igazolatlan órát. A régi naplót csak levettük a polcról, és bár be is volt húzva a strigula. Az E-naplóhoz számítógép kell (ami nincs minden műhelyben), és még nem is beszéltem mennyi ideig tart benne elkészíteni egy bejegyzést egy hétköznapi délelőttön, a csúcsidőben.

2 megjegyzés:

  1. Én ahány anyukával találkoztam, az mind hálás volt nagyon az elektronikus naplóért...

    VálaszTörlés
  2. Igazad van, írtam róla már jót is, most erre futotta.
    Egyébként vidéken az is baj, hogy a szülők még csak nem is digitális bevándorlók, így sokan nem tudják kezelni az E-naplót.

    VálaszTörlés