Oldalak

2012. március 11., vasárnap

Oktatástechnológia

Tisztelt kollegák!

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy még sosem írtam blogot. Sőt, fiatal korom ellenére magamat teljesen "digitális bevándorlónak" tartom.  Ragaszkodom a hagyományokhoz és az új dolgokra kicsit néha "félve" tekintek. Tudom, hogy ez nem "feltétlenül" pozitív tulajdonság. Amikor tanítani kezdtem kissé elzárkóztam a multimédiás eszközöktől. Laptop, projektor, interaktív tábla nem tartottam őket fontosnak, mivel engem sem tanítottak ilyenekkel. Hamar rá kellett jönnöm, hogy tévedtem. Ezek az eszközök megkönnyítik az életünket, javítják az oktatás hatékonyságát, szemléletesebbé, színvonalasabbá teszik a tanítási órát. Azóta igyekszem felnőni a feladathoz. A tananyagelemek nagy részét digitalizáltam és ennek segítségével tartom az órákat, így mindenki a saját tempójában készítheti el jegyzeteit. Kis filmek, ábrák, összeállítási rajzok segítenek a diákoknak a téma feldolgozásában, olyanok amiket felrajzolni a táblára rendkívül időpazarló lenne.

 A diákok nagy része vizuális típus és számukra elengedhetetlen a megfelelő színvonalú szemléltetés.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése