Oldalak

2012. november 13., kedd

Alkalmazott tudás

Érdekes olvasgatni minden sorstársam bejegyzését, mert érdekes következtetéseket lehet belőlük leszűrni. Legutóbb például azt vettem észre, hogy sokan szkeptikusan közelítik meg az elektronikus oktatásban rejlő lehetőségeket. Én magam se vagyok híve a személytelen tanítási/tanulási folyamatoknak, de pár napja kitaláltam egy felhasználási módot a google drive alkalmazáshoz, és szeretném ezt megosztani veletek.

Nagyon hasonlóan kezdtem a dolgot mint Jenő velünk. Készíttettem a diákokkal gmail-es email címeket, legtöbbjüknek már volt is. Ezután megkértem őket, hogy egy-egy üres levelet küldjenek nekem az én email címemre. Ezzel meg is volt az összes cím, amit a címtárban pár kattintással egy osztálynévhez rendeltem (pl. 14. E osztály). Minderre azért volt szükség, mert azt találtam ki, hogy az elektronikai technikusi vizsgára szánt szóbeli tételsort "közösségi tartalomszerkesztés" módszerével fogom kidolgoztatni velük. Mivel 20 darab tételük van a vizsgára ők pedig csak 17-en vannak, ezért 3 tételt előre kidolgoztam nekik. A jótékonyságon felül ennek nagy haszna az is, hogy van előttük egy minta, ami alapján dolgozhatnak.

De nem írhatok le egyszerre minden részletet, hiszen még 2 bejegyzéssel adós vagyok :)
A folytatásban elárulom a pontos módszert és remélem néhányan alkalmazzák is majd...

Üdv mindenkinek!
Lali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése