Oldalak

2013. március 16., szombat

Tanulás a lynda.com-on #1

Ebben a bejegyzésben a lynda.com Online Training Library® alapvető felépítését mutatom be.

Első találkozásom a lynda.com kurzusaival egy (magyar) torrent site segítségével történt (ha ez nincs, szerintem sose tudom akkor meg, hogy létezik. És ha tudtam is volna, akkor se fizettem volna érte, mivel nem volt miből). A PHP programozással szerettem volna mélyebben megismerkedni, és sikerült is. Mindez 2009-ben történt, mikor készültem az első szakdolgozatomra. Örömmel tapasztaltam, hogy több segítséget nyújtott, mint a főiskola amire jártam, pedig Hálózati és Webtechnológiák szakirányon tanultam... Mára már előfizetője vagyok ennek az eLearning, vagy ahogy a lynda.com nevezi magát "Online Training Library®" angol nyelvű oldalnak.

Az Online Training Library® jelentése:
Mozaikszóval OTL. Feliratkozás alapú adatbázis, melyben az audio-vizuális munka, az oldalon keresztül, vagy az oldal részeként érhető el.
"“Online Training Library®” or “OTL” means the subscription-based database of audio-visual works that is available through the Site and is part of the Site." lynda.com

A lynda.com által fejleszthető készségek (skills):
  • Software
  • Kreatív (Creative)
  • Üzelti (Business)
Számokban mérve:
  • 1668 kurzus (hetente folyamatosan bővül)
  • Alap csomag: 25$/hónap (kb. 5 000 Ft/hó)
  • Premimum csomag: 37,5$/hónap
  • 1 hétig ingyenes a használata
Kiemelem újra: 1 hétig ingyenes! És 1 hét alatt sokminden megtanulható... lynda.com

Következő bejegyzésemben a kurzuskategóriákról és a kurzusok felépítéséről tervezek írni.

Jó tanulást!

Rádi Viktor

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól felépített anyagokkal rendelkeznek. Ügyesen alkalmazzák az egyszerre befogadható mennyiségű videoidőt.

    VálaszTörlés
  2. Igen tapasztaltam, sőt most egyre többször rövid "kurzusok" jelennek meg, konkrétan egy probléma köré rendezve a tananyagot. pl.: Történetmesélés képekkel ( http://www.lynda.com/Photography-tutorials/Douglas-Kirkland-Photography-Storytelling/121834-2.html )

    VálaszTörlés