Oldalak

2013. március 15., péntek

Az informatika és az oktatás

Nem ez az első alkalom hogy blog bejegyzést csinálok, ez a második. Részt vettem egy Comenius projekten és a találkozó után megkértek hogy a projekt blogjára tegyem fel a projekten elkészült dokumentumokat (videok, ppt-k). Hogyan segíthet az informatika az oktatásban? A lehetőségek skálája nagyon széles. Már az is nagy segítség ha kivetítem az  anyagot, bár ez a legegyszerűbb megoldás, sokkal jobban áttekinthető egy rajz így mint ha én rajzolnám a táblára. Van néhány interaktív tábla is az iskolába (amit nagyszerű eszköznek tartok az oktatásban). A Moodle rendszert is most kezdték használni az iskolánkban és természetesen van e-naplónk. A legnagyobb problémám az digitális tananyag. A közismereti tárgyaknál jobb a helyzet, de a szakképzésben nagyon nehéz találni valamirevaló anyagot. Kerestem a netten de használhatót nem találtam. Nekiláttam készíteni anyagokat, de nagyon időigényes, úgy hogy beletelik egy kis időbe mire lesz egy használható anyagom.
Folyt. köv.

1 megjegyzés:

  1. és ez sokszor bizony nem lehet 1 személy harc. Egyedül egy ilyen elkészítés megfelelő minőségben szinte lehetetlen.

    VálaszTörlés