Oldalak

2013. március 4., hétfő



Gitártanulás online

Mivel az e-tanulás témakörében szakmailag nem vagyok jártas, ezért én a saját tapasztalatomat szeretném megosztani veletek ezen a felületen keresztül.
Tavaly ősszel történt, hogy egy délután szüleimnél a kezembe került tinédzser kori gitárom, amit annak idején rendeltetésszerűen soha nem jutott eszembe használni. Most azonban jó érzés fogott el, mikor arra gondoltam, hogy néha szívesen pengetnék rajta dalokat magam és szűk környezetem szórakoztatására borgőzös estéken. Elhatároztam tehát, hogy felhúrozom és behangolom. A kellékek beszerzése után, mivel első nekifutásra tanár illetve tanfolyam költségét nem akartam magamra venni, természetesen az internetet hívtam segítségül.
Első nekifutásra a youtube-on találtam útmutatót a húrozáshoz és behangoláshoz illetve néhány „háromakkordos dalt”. Ezek gyakorlása néhány napra enyhítették zenéléssel kapcsolatos tudásszomjamat ám szűnni nem akaró kíváncsiságom miatt szükségessé vált, hogy elmélyüljek a kezdő gitároktatással kapcsolatos tartalmak keresésében. Rá is találtam egy ingyenes online kezdő gitártanfolyamra…  folyt. köv.

1 megjegyzés:

  1. Én is hasonlóképpen az online gitároktatást választottam, csak én a kezdetektől. Kb. 5 évvel ezelőtt vágtam bele ebbe a korántsem egyszerű útba az internetnek köszönhetően. Azóta is próbálom elhinni, hogy 1x úgy fogok gitározni, mint a "nagyok", és hála az oktatóvideóknak, van is rá némi esélyem... :)
    Viszont érdekelne a folytatás, hogy mégis hol lelhető fel ez az ingyenes online tanfolyam, mert még sokat kell szerintem csiszolódnia a "gitártudásomnak"!

    VálaszTörlés