Oldalak

2012. szeptember 24., hétfő

E-tanulással kapcsolatos aggályaim

Elgondolkodtam a jövőről az elektronikus tanulással kapcsolatban... Elképzelhető, hogy pár év múlva átáll mindenki erre a moodle-os variációra mint a TMPK (mert hisz ez a jövő).
Akkor nem lesz szükség tankönyvekre vagy esetleg tanárokra??
Lehet hogy fiatal fejjel régimódi vagyok, de még mindig jobban megbízom a könyvekben, mert szerintem 200 oldalban többet lehet érthetőbben elmagyarázni mint 30 darab dián.
Érdekes élmény: 2-3 éve a Kandón méréstechnika órára jártam. Az előadás anyagait az intézet honlapján közzétették. Természetesen így az óra részvételi aránya lecsökkent 20%-ra. A csattanó: ZH-n mi akik bejártunk 4-5-tel távoztunk, míg a benemjárók több mint fele megbukott.
Mindezek ellenére tényleg az elektronikus tananyagé a jövő, csak érthetően, szakszerűen kell kidolgozni. Vagy mint a Total Recall-ban, hogy felprogramoznak egy emléket nekem és máris 1 perc alatt mérnök vagyok.
Üd.: Kaldenecker Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése