Az utóbbi 20 évben fantasztikus technikai és technológiai fejlődésen mentünk keresztül. A mindennapi életünk részévé vált a számítógép, az internet, a táblagép, a mobiltelefon stb. és az ezekre épülő szolgáltatások, üzleti lehetőségek. Észrevétlenül kerülhetünk függőségi viszonyba ezekkel az eszközökkel.
A távolsági buszon utaztam Bp felé, mikor egy ismerősöm felszállt a menetrend szerinti a járatra. Mindennap a munkahelyére utazhat, mivel a foglalt helyre ült le. A közel 75 perces úton végig felváltva internetezett, telefonált.-Szerintem ez már függősség.
Érzéseink szerint, hihetetlen gyorsasággal éljük életünket. Szinte mindig időzavarban vagyunk. Szeretnénk a problémákat "valós időben" megoldani, kezelni, mint ahogyan a ezt a számítógép teszi.
Még akkor is bevezetik és alkalmazzák a korszerű technológiát, az előbb felsorolt eszközöket, rendszereket ha az semmilyen előnnyel nem jár. Akkor mégis miért ? Üzlet ?
Többször álltam és állok a gyógyszertárban kígyózó sorban, és azt látom, hogy egyáltalán nem működik ügyfélcentrikusan ez a szolgáltatás. A postán szintén ugyan ezt a helyzetet kell az embernek átélnie. Persze tudom, van megoldás, többek között intézzük a pénzügyeinket az interneten....
De maradjunk az oktatásnál !
Tisztelt Tanuló Társaim !
Osszuk meg tapasztalatainkat, hogy hol, mikor, mit és milyen arányban érdemes használni a korszerű oktatási technológiákat a hagyományos oktatás mellet? Hatékonyak voltak-e az új módszerek?
Milyen akadályok miatt nem tudjuk megvalósítani elképzeléseinket ?
Itt elsősorban nem a pénzre gondolok!
Szép Napot Mindenkinek?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése