Oldalak

2012. február 29., szerda

Első feladat


Első blogbejegyzésként, elolvasva a gyorsabb kollégák írásait, elgondolkodtam azon, milyen témát kellene választanom.
A szabadság és a kötelezettség egymással birkózva nem hozott túl sok eredményt.
A legnagyobb gondot az okozza, hogy nem szoktam virtuálisan beszélgetést kezdeményezni. Írni főként akkor tudok, ha egy kialakult kapcsolat folytatásaként tehetem.
Láttam, van kolléga, aki teljesen biztos talajon jár a blogok világában, sajnos én újonc vagyok.
Így megpróbálok érdekesnek ígérkező programot ajánlani.
2012. március 24. és május 6. között ismét a Magyar Nemzeti Múzeumban rendezik meg a Magyar Sajtófotó Kiállítást. A megszokott tárlathoz  kapcsolódik a Harminc év képekben című kísérőkiállítás, melyet a jubileumi, 30. évforduló kapcsán hoznak létre. Az elmúlt időszak eseményei kortörténeti szempontból azt gondolom megdöbbentően izgalmasak is lehetnek.
Ha tudom én meg fogom nézni. Kíváncsi lennék a Ti véleményetekre is!


2 megjegyzés:

  1. Vajon, ha a tanárnak van egy blogja (mondjuk személyes blog), és ír erről a kiállításról, sőt képekkel is megtámogatja. Vajon fejt e ki nevelő hatást? És kell e egyáltalán ilyen módon neki ezt cselekednie?

    VálaszTörlés
  2. Minden bizonnyal. Szerintem érdemes nem csak a verbális csatornákat használni, hanem megragadni a fiatalok által sokkal inkább kedvelt információ átadási lehetőségeket is használni. Természetesen megvan a helye a virtuális kapcsolatnak és a valóságos ráhatásnak. A virtualitás előnye, hogy nincs időhöz, térhez kötve, és bármikor újból elolvasható, megtekinthető.

    VálaszTörlés